Dendanskesalmeduo 31581

DKK 180 kr. inkl. middag
  • Musik og sang
  • Afstemningsfest
Foreningen Norden, Historisk Forening, Grænseforeningen og Foreningen Emanuel.

Kulturhus Emanuel, Tøndervej 38a

Skærbæk

Tove Tersbøl

Aftenen starter med fællessang og fællesspisning, hvor der serveres karbonader med ærter og gulerødder. I anledning af 100-års jubilæet for genforeningen, entrerer vi med Den danske Salmeduo. Hans Esbjerg og Christian Vuust holder et hav af fine koncerter rundt i landets kirker, og vi er meget glade for at kunne præsentere duoen denne aften med en helt særlig koncert specielt dediceret genforeningsjubilæet.

Det er også en stor glæde for os at præsentere Generaldirektør for Grænseforeningen Knud Erik Therkelsen, som årets jubilæumstaler. Aftenen slutter med kaffe og "brø'tårt" og forventes afsluttet kl. 21.45. Billetter skal købes senest torsdag d. 6. februar! Vi tror og håber på udsolgt hus til denne jubilæumsaften, så vil du være sikker på en billet, så køb her: Afstemningsfest.

Afstemningsfesten arrangeres i et samarbejde mellem Foreningen Norden, Historisk Forening, Grænseforeningen og Foreningen Emanuel.

Arrangementet bliver gennemført med støtte fra Genforeningspulje 2020 Tønder Kommune.

Støttes af Genforeningspulje 2020 Tønder Kommune.