Gr├ªnsel├©se Sting skitse med mood board.jpg

Grænseløse Sting - Opstartsworkshop

11 jan
DKK Gratis
  • Udstilling
  • Jubilæum
  • Andet
Trapholt Kunstmuseum

Trapholt Kunstmuseum, Æblehaven 23

Kolding

Grænseløse sting – et kunstværk skabt i fællesskab Hvad betyder genforeningen for os i dag? I samarbejde med tekstilkunstner Iben Høj inviterer Trapholt 800 borgere med til at skabe et gigantisk broderet fællesværk – Grænseløse Sting, der diskuterer grænser før og nu.

Vær med til at give genforeningsjubilæet 2020 en kunstnerisk form. Alle kan deltage – både private borgere, skoler, institutioner og foreninger. Der vil blive afviklet to ens opstartsworkshops den 8. januar kl. 18.00 – 20.30 og 11. januar 2020 kl. 11.00 – 13.30, hvor museumsdirektør Karen Grøn, kunstner Iben Høj og brodøse Tine Wessel vil introducere projektet og broderimaterialer udleveres. Det er samme dagsorden begge dage. Det koster ikke noget at deltage og der vil være fri entré til museet til dem der deltager i arrangementet.

Tilmeld dig til en opstartsworkshop via følgende link (Tilmelding nødvendig – OBS: begrænset antal pladser) https://trapholt.dk/graenseloese-sting-opstartsworkshops/

Støttet af Kulturministeriets og Folketingets pulje til markering af Genforeningsjubilæet 2020, Kolding Kommunes Genforeningspulje og Statens Kunstfond.