Grænseløse Sting Udvalgt billede 4 910x514.jpg (1)

Grænseløse Sting - Broderiaften

04 mar
DKK Gratis
  • Udstilling
  • Jubilæum
  • Andet
Trapholt Kunstmuseum

Trapholt Kunstmuseum, Æblehaven 23

Kolding

Broderiaften 04. marts 2020 Hvad betyder genforeningen for os i dag? I samarbejde med tekstilkunstner Iben Høj inviterer Trapholt 800 borgere med til at skabe et gigantisk broderet fællesværk – Grænseløse Sting, der diskuterer grænser før og nu.

• 18.00 – 18.15 Velkomst og kort introduktion til projektet ved Trapholt
  • 18.15 – 19.00 Oplæg ved aftenens oplægsholder (flere information følger)
  • 19.00 – 20.30 Broderi, snak, erfaringsudveksling og udlevering af materialer til nye deltagere

Det koster ikke noget at deltage og der vil være fri entré til museet til dem der deltager i arrangementet. HUSK: Medbring nåle og saks. Der afholdes syv broderiaftener, hvor alle kan deltage – broderibegyndere som eksperter.

Du kan deltage på så mange broderiaftener som du har tid og lyst til. Hver broderiaften vil byde på en kort introduktion og et oplæg ved en spændende oplægsholder, der vil fortælle om genforeningen, broderi, håndarbejde og grænser på flere plan. Herudover skal der naturligvis hygges og broderes, og der udleveres materialer til broderiet.

Tilmeld dig til broderiaftenen via følgende link (Tilmelding nødvendig – OBS: begrænset antal pladser): https://trapholt.dk/graenseloese-sting-broderiaften-4/

Der er flere datoer

Støttet af Kulturministeriets og Folketingets pulje til markering af Genforeningsjubilæet 2020, Kolding Kommunes Genforeningspulje og Statens Kunstfond.