For arrangører - tilmelding og kalender

Her kan du tilmelde dit arrangement, så det bliver en del af det samlede program for Genforeningen 2020. Du kan også tjekke en oversigtskalender over ledige datoer, hvor du kan lægge dit arrangement.

Hvis du opretter arrangementet senest 31. oktober, er der mulighed for, at det bliver en del af de trykte programmer, som Sekretariatet for Genforeningen 2020 udgiver.

Arrangementer kan både være lokale aktiviteter forankret i foreningslivet, kulturelle og sportslige begivenheder, konferencer og udstillinger og samarbejder på tværs af landegrænsen. Aktiviteterne skal have afsæt i et eller flere af de temaer, som Genforeningen 2020 bygger på. Læs mere om temaerne

Tilmeld dit arrangement
Du opretter dit arrangement ved at udfylde formularen og trykke ’Tilmeld arrangement’.

Skriv arrangementets titel.
Fortæl, hvad arrangementet handler om, og hvordan det er med til at markere 100-året for Genforeningen i 2020. Fortæl også, hvis arrangementet henvender sig til en særlig målgruppe.
Tjek, om datoen er ledig i kalenderen over tilmeldingsformularen. Du kan tilføje flere datoer, hvis arrangementet foregår over mere end én dag eller gentages.
Vælg start- og sluttidspunkt for arrangementet.
Skriv landet, hvor arrangementet foregår.
Vælg om arrangementet er åbent, delvist åbent eller lukket for offentligheden.
Vælg, hvilken kategori arrangementet skal kunne søges under. Du kan vælge flere kategorier. Vælg ’Andet’, hvis ikke du finder en kategori, der passer.
Koster det noget at deltage i arrangementet? Systemet vælger automatisk ’gratis’, hvis ikke du skriver noget.
Fortæl, hvor arrangementet finder sted.
Skriv postnummeret, hvor arrangementet foregår. Har du skrevet et dansk postnummer tilføjer systemet selv bynavnet. Hvis du har skrevet et tysk postnummer, skal du ikke udfylde feltet 'By'.
    Har du skrevet et dansk postnummer, tilføjer systemet selv bynavnet. Du skal ikke udfylde feltet, hvis du har skrevet et tysk postnummer.
    Oplys, hvem der er den ansvarlige arrangør af arrangementet.
    Skriv den e-mailadresse, som publikum skal bruge for at skrive til arrangøren.
    Skriv det telefonnummer, som publikum skal bruge for at ringe til arrangøren.
    Oplys, hvem der er kontaktperson for sekretariatet.
    Skriv den e-mailadresse, som sekretariatet skal bruge for at skrive til arrangøren.
    Skriv det telefonnummer, som sekretariatet skal bruge for at ringe til arrangøren.
    Oplys, om man skal tilmelde sig arrangementet, købe billetter eller blot kan møde op.
    Indsæt link til en hjemmeside med flere oplysninger om arrangementet.
    Upload et foto, lydklip eller videoklip, der illustrerer arrangementet. Ønsker du at uploade flere billeder, så skal du vælge alle billeder og uploade dem samtidig.
    Indtast navne på fonde eller puljer, der støtter dette arrangement.
    Upload et eller flere logoer for de arrangører, der står bag arrangementet.

Når arrangementet er oprettet, bliver det godkendt af sekretariatet, og du får besked, om begivenheden bliver en del af programmet for Genforeningen 2020. Vi forbeholder os ret til redaktionel bearbejdning af arrangementsomtaler.

Vi modtager heldigvis mange arrangementer, så vær tålmodig med os. Vi sender en bekræftelse, så snart vi har godkendt dit arrangement.

Du er velkommen til at kontakte sekretariatet, hvis du får behov for at ændre arrangementet.

De indsamlede personoplysninger bliver brugt som led i koordineringen og markedsføringen af aktiviteterne i Genforeningen 2020. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Tjek datoen i kalenderen
    Tjek kalenderen og se om dagen er ledig, inden du fastlægger datoen for dit arrangement. Du er meget velkommen til at kontakte sekretariatet for at finde det optimale tidspunkt til dit arrangement. Kontakt sekretariatet

• Mandag
    • Tirsdag